9.7.12

Τσοχατζόπουλος: Δόθηκαν μίζες, αλλά δεν πήρα ούτε ένα ευρώ

Επισημαίνοντας ότι δόθηκαν μίζες, ο πρώην υπουργός Άμυνας Άκης Τσοχατζόπουλος υπογραμμίζει ότι ο ίδιος δεν έχει σχέση με αυτή τα χρήματα.
"Με κατηγορούν απαράδεκτα, ανενδοίαστα, προσβλητικά. Εκείνο που έχω να πω είναι ότι όλα αυτά είναι παντελώς ψευδή. Ο Τσοχατζόπουλος δεν πήρε ούτε ένα ευρώ. Δεν υπάρχει πουθενά καμία απόδειξη, κανένας λογαριασμός, τίποτα απολύτως που να έχει σχέση με εμένα. Όμως τα χρήματα αυτά δόθηκαν, αλλά δεν είναι δική μου δουλειά, δεν έχω εγώ σχέση με αυτά τα χρήματα.
Αυτά είναι δουλειά της Δικαιοσύνης, η οποία ασχολείται ήδη εξάλλου, απ' όσο γνωρίζω, εδώ και ενάμιση χρόνο για να τα βρει. Ας κοιτάξει να τα βρει", σημειώνει σε συνέντευξή του στο "Έθνος της Κυριακής".
Ζητά παράλληλα να κληθούν όλα τα μέλη του ΚΥΣΕΑ, οι αξιωματικοί που συμμετείχαν στα Συμβούλια Άμυνας και στα Συμβούλια Αρχηγών Γενικών Επιτελείων, όσοι υπηρετούσαν σε διπλωματικές υπηρεσίες ξένων χωρών που ενεπλάκησαν στις διαπραγματεύσεις, αλλά και οι εκπρόσωποι των εμπλεκομένων εταιρειών.
Στη συνέντευξη που παραχώρησε επισημαίνει ότι υπάρχει ηθική αυτουργία των ηγεσιών των δύο κομμάτων, τονίζοντας ότι "ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τα έκαναν πλακάκια".
"Συνεννοήθηκαν με σκοπό να απαλλάξουν όλους τους δικούς τους υπουργούς από τις ευθύνες των διαδικασιών που αφορούσαν την κατασκευή των υποβρυχίων. Έτσι περιόρισαν αποκλειστικά σε εμένα τη δίωξη, που αποχώρησα όμως το 2001 από το ΥΠΕΚΑ, ενώ η σύμβαση κατασκευής συνεχίζεται μέχρι σήμερα", τονίζει.
Στρέφει μάλιστα τα βέλη του κατά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου, τονίζοντας ότι η σύμβαση συνεχίστηκε και όταν ανέλαβε εκείνος τα ηνία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας με ηπιότερες, όμως, σε σχέση με την αρχική σύμβαση διατάξεις και ρήτρες και αποτέλεσε τη βάση για τη σύμβαση και των δύο νέων υποβρυχίων.
Αναφέρεται ακόμα και στους έτερους υπουργούς Εθνικής Άμυνας μετά τη δική του θητεία, τους κ.κ. Παπαντωνίου, Σπηλιωτόπουλο και Μεϊμαράκη, σημειώνοντας ότι "αυθαίρετα και παράνομα, με πολιτικές αποφάσεις και ευθύνες των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών μέχρι σήμερα τους απήλλαξαν όλους, τους εξαφάνισαν".
Επισημαίνει, τέλος, πως "δεν μπορεί να ισχύει ότι όλοι αυτοί είναι αθώοι και ο μόνος ένοχος δήθεν είμαι εγώ που έφυγα από το ΥΠΕΘΑ το 2001".
Ερωτηθείς για τη σύζυγό του, Βίκυ Σταμάτη, σημείωσε πως ζητά κατά προτεραιότητα, με βάση τον νέο νόμο, να αφεθεί ελεύθερη.
"Ξεπέρασαν κάθε όριο αυτοί που παράνομα τη συνέλαβαν και την κρατούν φυλακισμένη, αφού απέρριψαν και μία αίτηση αποφυλάκισής της. Αυτό είναι ένδειξη προσέγγισης άλλου επιπέδου.
Δηλαδή όχι μόνο παρανομούσα Δικαιοσύνη, αλλά μια τιμωρούσα Δικαιοσύνη, που θέλει να μας κρατά προφυλακισμένους για να μας επιβάλει ποινή πριν την ουσιαστική κρίση της υπόθεσης. Έτσι νομίζουν ότι λειτουργεί η Δικαιοσύνη. Όμως αυτά είναι παράνομα. Συνέλαβαν και κατηγόρησαν τη γυναίκα μου χωρίς καμία απόδειξη, χωρίς κανένα στοιχείο, απλά και μόνο γιατί είναι γυναίκα μου", σημείωσε.

http://www.xrimanews.gr/oikonomia/37396-tsoxatzopoylos-dothhkan-mizes-alla-den-phra-oyte-ena-eyrw

No comments: